Întrebări frecvente (FAQ)

Despre covoare

Cât de gros este pluşul unui covor?

Grosimea pluşului variază în funcţie de stilul covorului.

Când trebuie să folosesc folie antiderapantă?

Folosirea foliei antiderapante este recomandată în cazul covoarelor mai subţiri, pentru a împiedica alunecarea şi deplasarea acestora. Folia antiderapantă are şi rol de amortizare, împiedicând aplatizarea pluşului şi prelungind astfel viaţa covorului dvs., şi totodată protejează covorul împotriva efectelor tocurilor sau a altor obiecte ascuţite.

În ce măsură fotografiile covoarelor corespund cu realitatea şi cum pot şti dacă culoarea pe care o văd pe ecran este culoarea reală a covorului?

Fotografiile covoarelor noastre sunt realizate de profesionişti, cu aparatură foto digitală de înaltă rezoluţie care asigură reglajul optim al temperaturii de culoare, după care sunt prelucrate cu ajutorul programului Adobe Photoshop. Fotografiile covoarelor corespund, aşadar, cu realitatea. Cu toate acestea, calitatea imaginilor vizualizate de dvs. depinde şi de tipul, calitatea şi vechimea monitorului utilizat, care pot altera modul în care fotografiile şi culorile apar pe ecran.

De ce iese lâna din covor?

Este un lucru obişnuit ca un covor să lase scame. Atunci când un covor este nou, el poate conţine un surplus de material care treptat va cădea. Acestea sunt fibre mici rămase în pluşul covorului, care au ieşit la suprafaţă. De obicei ele dispar după 1-2 aspirări.

Acesta nu este un motiv de îngrijorare, iar încercarea de a grăbi procesul natural nu va avea alt rezultat decât uzura suplimentară a covorului. Sfatul nostru este să aveţi răbdare şi veţi vedea că acest fenomen va scădea în intensitate şi, treptat, va înceta.

Achiziţia

Aveţi un magazin sau o expoziţie unde sunt expuse covoarele?

Nu, din păcate nu avem niciun magazin sau expoziţie unde să puteţi vedea aceste covoare. Covoarele pot fi achiziţionate numai din magazinul nostru virtual, şi pot fi vizualizate numai pe site-ul nostru. Dacă doriţi să achiziţionaţi un covor mai exclusivist (peste 5000 €), puteţi face o programare la showroom-ul nostru exclusivist RugVista. Pentru mai multe informaţii faceţi clic aici.

Aveţi un catalog de prezentare pentru covoarele dvs.?

Nu, nu avem catalog de prezentare, deoarece toate covoarele noastre pot fi vizualizate pe site-ul nostru. Având toate covoarele expuse pe site ne este mai uşor să actualizăm în permanenţă informaţiile referitoare la acestea şi să oferim astfel clienţilor noştri informaţii cât mai exacte şi mai actuale .

Cum pot cumpăra un covor de pe site-ul dvs.?

Primul pas este alegerea covorului pe care doriţi să îl cumpăraţi. Faceţi clic pe covor pentru a obţine mai multe informaţii. În partea dreaptă este afişat preţul covorului. Dacă covorul nu este vândut sau rezervat, există un buton sub preţ, cu textul: “Cumpărare”. Daţi clic pe butonul ”Cumpărare” pentru a pune covorul în coşul de cumpărături. Coşul de cumpărături este afişat în partea din stânga sus a paginii. Aceeaşi procedură poate fi repetată conform instrucţiunilor de mai sus pentru a adăuga mai multe covoare în coşul de cumpărături.

Pasul următor este procesarea comenzii. Pentru aceasta, faceţi clic pe legătura "Salt la procesarea comenzii", afişată sub covoarele din coşul dvs. de cumpărături.

Pasul final este alegerea modalităţii de plată. Alege plata cu cardul sau transfer bancar. Faceţi clic pe varianta dorită şi urmaţi instrucţiunile afişate pe ecran.

Aş putea împrumuta un covor, pentru a vedea dacă se potriveşte în casa mea?

Covoarele nu pot fi împrumutate. Dacă aţi cumpărat un covor şi constataţi că acesta nu se încadrează în locuinţa dumneavoastră aşa cum aţi crezut, îl puteţi returna în termen de 30 de zile.

Plata şi siguranţa tranzacţiilor

Cât de sigure sunt tranzacţiile pe care le fac pe site-ul dvs?

Tranzacţiile efectuate prin intermediul site-ului nostru sunt foarte sigure, având în vedere că noi cooperăm cu DIBS, care ne procesează toate plăţile efectuate prin Internet. Toate plăţile sunt efectuate print-o conexiune criptată, care asigură transferul securizat al datelor dvs. şi vă protejază împotriva riscului de fraudă. Toate plăţile se realizează în deplină siguranţă prin sistemul 3D Secure. De asemenea, toate plăţile sunt controlate şi manual, pentru siguranţa dvs..

Ce modalitate de plată acceptaţi?

Vă oferim două modalităţi de plată: plata prin card de credit (VISA sau MasterCard) şi plata în avans, prin care puteţi transfera banii direct din contul dvs. bancar, în contul nostru.

Oferiţi posibilitatea plăţii în rate fără dobândă, sau alte scheme de plată?

Pentru moment, oferim posibilitatea plăţii în rate fără dobândă prin Klarna, pentru clienţii domicilaţi în Suedia, Danemarca, Finlanda sau Norvegia.

Ce este 3D Secure?

3D Secure este un termen general pentru un standard de securitate dezvoltat de VISA şi MasterCard. Conform acestui sistem, posesorul cardului trebuie să se identifice prin introducerea unui cod personal, pentru a valida tranzacţia online. Clientul primeşte acest cod de la bancă. La utilizarea acestui sistem, banca emiţătoare a cardului îşi asumă răspunderea faţă de orice risc de fraudă ce ar putea surveni. Acest serviciu a fost creat în scopul protejării clienţilor, iar site-urile care îl utilizează afişează logo-urile Verified by Visa (Verificat de Visa) şi Mastercard SecureCode (Cod de Securitate Mastercard). RugVista utilizează serviciul 3D Secure la efectuarea plăţilor cu un card pentru care s-a făcut activarea acestui serviciu.

Comenzile

Cum îmi pot vizualiza comenzile?

Pentru a vă vizualiza comenzile, faceţi clic pe “Contul meu”, situat în partea de sus a paginii, apoi autentificaţi-vă cu ajutorul adresei dvs. de email şi al parolei. Aici vă puteţi vizualiza comenzile actuale şi anterioare, şi totodată puteţi urmări situaţia expedierilor curente.

Cum pot anula o comandă?

În cazul în care doriţi să anulaţi o comandă, vă rugăm sa ne trimiteţi un e-mail la adresa order@rugvista.com după care noi vom anula comanda şi vă vom confirma acest lucru. De asemenea, puteţi accesa ”Contul meu”, unde puteţi anula comanda chiar dvs.

Cum îmi pot schimba comanda?

Dacă doriţi să schimbaţi o comandă, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa order@rugvista.com specificând covorul cu care doriţi să îl schimbaţi pe cel deja comandat. Vă rugăm să aveţi în vedere că putem schimba doar comenzile care nu au fost expediate şi pe cele pentru care s-a ales opţiunea "Transfer bancar", însemnând că ele nu au fost încă luate în procesare sau expediate din depozitul nostru!

Expediţia şi livrarea

Cât costă expediţia?

Expedierea este gratuită în cadrul UE. În afara UE costurile diferă de la ţară la ţară, informaţii detaliate putând fi găsite pe pagina “Termeni şi Condiţii”.

Cât durează expediţia?

Termenul normal de livrare este între 1şi 5 zile lucrătoare în interiorul U.E. şi între 2 şi 8 zile lucrătoare în alte zone ale globului.

Trebuie să fiu acasă când soseşte covorul?

Da, trebuie să fie cineva acasă atunci când ajunge coletul. Puteţi contacta UPS/FedEx pentru a obţine detalii despre data şi ora livrării, sau pentru a schimba adresa de destinaţie.

Cum pot urmări comanda şi starea expediţiei?

După ce aţi făcut comanda şi covorul dvs. a fost ambalat, veţi primi un e-mail de confirmare de la RugVista.com. Acest e-mail va conţine informaţii privind expediţia şi procedura de urmărire a acesteia. Cu ajutorul acestor informaţii puteţi urmări starea expediţiei pe site-ul UPS/FedEx la adresa www.ups.com / www.fedex.com. Puteţi, de asemenea, urmări starea expediţiei dacă vă autentificaţi pe site-ul RugVista.com cu ajutorul parolei şi al numelui de utilizator, după care faceţi clic pe “Contul meu”.

Faceţi livrări la căsuţe poştale?

Nu, nu putem face livrări la căsuţe poştale, deoarece livrarea coletului se face numai pe bază de semnătură de primire.

Returnarea

Dacă nu îmi place covorul, pot să îl returnez?

Da, dacă nu sunteţi mulţumit, puteţi returna covorul. Aveţi dreptul la plata la acceptare cu posibilitatea de returnare în 30 de zile.

Cum se efectuează returnarea?

Ca să returnaţi un covor, trebuie mai întâi să ne contactaţi personal prin telefon la nr. #TEL# sau prin fax: +46 (0)40 - 18 22 25 sau să ne trimiteţi un e-mail la adresa order@rugvista.com pentru a ne transmite solicitarea de returnare. În urma solicitării dvs., vă vom trimite o notă de retur prin poştă normală, care va conţine etichete pentru ambalaj şi instrucţiuni privind procedura de returnare.

Ce fac dacă la primirea coletului covorul este deteriorat?

Dacă la primire covorul dvs. este deteriorat, vă rugăm să contactaţi biroul UPS/FedEx local şi să raportaţi problema, apoi să ne informaţi imediat prin telefon la nr. #TEL# sau prin fax la nr.: +46 (0)40 - 18 22 25 sau prin e-mail la adresa order@rugvista.com

Cum ambalaţi covoarele pentru a le asigura transportul în condiţii de siguranţă?

Toate covoarele noastre sunt ambalate conform instrucţiunilor UPS/FedEx. Covoarele sunt împăturite şi împachetate într-un ambalaj protector din plastic gros înainte de a fi ambalate şi sigilate într-o cutie de carton de dimensiuni corespunzătoare. Traversele se rulează.

Trebuie să plătesc expediţia în caz de returnare?

Toate returnările în cadrul UE sunt gratuite dacă se utilizează etichetele de returnare RugVista. Contactaţi echipa noastră de servicii pentru clienţi pentru a primi asistenţă în probleme legate de procedura de returnare.

Întreţinerea covorului

Cum remediez cutele şi dungile din covor?

Cutele şi dungile din covor pot fi netezite cu uşurinţă aşezând pur şi simplu un obiect greu (dar sigur), cum ar fi un vraf de cărţi, pe marginea covorului. După câteva zile, covorul îşi va reveni. Pentru a netezi dungile, simpla folosire a covorului va fi suficientă pentru ca acestea să dispară cu timpul.

Cum îndepărtez petele?

Există numeroase metode de îndepărtare a petelor, în funcţie de natura acestora. În primul rând, este important să interveniţi imediat şi să scoateţi cât mai mult posibil din pată. Pentru mai multe detalii despre modul de îndepărtare a petelor vă recomandăm site-ul nostru Rug Encyclopedia (Enciclopedia covoarelor). Îl puteţi vizita la adresa: Rug encyclopedia - Cleaning tips

Pot să îmi spăl singur covorul?

Vă recomandăm insistent să nu vă spălaţi singuri covoarele, în special covoarele din cârpe. Pentru a obţine rezultate optime, vă sfătuim să apelaţi la o firmă profesionistă specializată în curăţatul covoarelor. Vă rugăm să reţineţi că acest lucru este valabil pentru toate covoarele lucrate manual vândute pe site-ul RugVista.ro.

Pentru petele mai mici vă recomandăm produsul nostru RugVista Soluţie de curăţat petele pentru, despre care puteţi afla mai multe şi pe care îl puteţi cumpăra aici: https://www.rugvista.ro/covor/stain-remover?artno=CVSR1

Întrebaţi RugVista

EXCELENT
4.71 din 5
1004 clienți au scris recenzii
Iulia-Cecilia M.:
Sunteți o firmă foarte serioasă.Voi reveni oricând voi avea nevoie. Am recomandat firma dumneavoastră și altor persoane.